tiistai 26. huhtikuuta 2016

Tuotearvostelu: Clipper Detox tee

Kuten ehdinkin jo paljastaa, terveysaiheella jatketaan. Syksyllä join todella tiuhaan tahtiin teetä ja kirjoitin aiheesta postauksenkin - teemaut testissä. Teeinnostus sai jälleen tulta alleen vieraillessani Punnitse ja Säästä -liikkeessä, josta ostinkin itselleni testiin detox teetä.
Clipper Detox tee hyödyt  blogi
Hyödyt: Clipperin detox tee puhdistaa elimistöä ja näin ollen myös edistää ruoansulatusta, vähentää turvotusta ja auttaa kilojen karistamisessa. Tee on kofeiiniton, mutta se lupailee silti virkistävää vaikutusta. Makuelämys (lakritsanjuuri) auttaa myös hillitsemään makeanhimoa. Detox teessä vaikuttavia ainesoasia ovat malva, nokkonen, lakritsanjuuri ja aloevera.

Käyttö: Kiehauta vesi ja anna teepussin hautua vedessä noin 3-5 minuuttia. Juo 2-3 kertaa päivässä. Itse olen pyrkinyt juomaan teetä kaksi kertaa päivässä.

Clipper Detox tee arvostelu blogiOmat kokemukseni:


Maku: Ensimmäinen yllätys. Juon lähes aina teetä hunajalla makeutettuna, koska en useinkaan pidä sen puhtaasta mausta. Olin varma, että detox tee on kauheaa litkua, jonka saa alas vain nenästä pitelemällä. Olin kuitenkin väärässä, sillä tämä detox tee on todella hyvän makuista. Mielestäni se maistuu kukkaiselta (malva?), johon lakritsanuute tuo makeutta.

Makeanhimo:  Syön aika paljon herkkuja ja mun tekee päivittäin mieli jotain makeaa. En tiedä johtuuko se teestä, mutta en ole oikeastikkaan käynyt karkkikaapilla pariin päivään!

Kehon puhdistuminen: Monet raportoivat tuotteen vilkastuttavan aineenvaihtuntaa, mikä näkyy tihentyneenä vessassa ramppaamisena. Itse en ole kuitenkaan huomannut tälläistä vaikutusta, mutta aineenvaihduntani on muutenkin melko nopeaa. Sen sijaan vatsan turvotusta ei ole ollut viime päivinä kovikaan paljoa ja muutenkin keho on tuntuvut voivan tasapainoisemmin. Mulla on usein ongelmia vatsan kanssa, joten erityisesti tämä puhdistava, vatsan ja suoliston hyvinvointiin liittyvä vaikutus sai mut ostamaan tuotteen ja myös jatkamaan sen käyttöä. Kiloista en osaa sanoa sen kummemmin, koska en juurikaan tuijottele vaa'an numeroita. 

Virkistävä vaikutus: Tuotteen virkistävä vaikutus perustuu ilmeisesti puhdistavan vaikutuksen tuomaan hyvään oloon ja yrtteihin. Kofeiini ei tule siis kyseeseen tässä tapauksessa! Minä en ole kuitenkaan huomannut mitään merkittävää eroa virkeyden kannalta.

Clipper Detox tee tuotearvostelu blogi

Hinta ja riittoisuus: Maksoin tuotteesta muistaakseni 3,20 €, mikä on yllättävän vähän laadukkaasta ja hieman erikoisemmasta teestä. Clipperin teet ovat kyllä muutenkin hinnaltaan ja laadultaan mun suosikkeja. Pusseja pakkauksessa on 20, mikä hupenee kyllä nopeasti kuuriluontoisessa käytössä. Olen kokenut hyvksi tavaksi käyttää yhtä pussia kaksi kertaa, mikä onnistuu hyvin teesiivilän avulla. Näin tuotetta riittää puolet pidempään.

Detox tee kokemuksia blogi

Saatavuus: Itse ostin teen Seinäjoen Punnitse & Säästä -liikkeestä, jossa on hyvin laaja valikoima Clipperin teetä. Netistä teetä voi tilata esimerkiksi Hyvinvoinnin Tavaratalolta TÄÄLTÄ*.

Kaiken kaikkiaan tykkäsin tästä teestä kovasti ja se pääseekin heittämällä top viiden joukkoon. Tykkään kovasti teestä ja muista tuotteista, joilta löytyy mahdollisia terveysvaikutuksia ja yhteyksiä hyvinvointiin. Seuraavaksi testiin lähtee Clipperin nokkostee!  Oletteko te kokeilleet detox teetä?

*=affiliatelinkki

20 kommenttia:

  1. En ole koskaan ostanut detox teetä, koska ne tuntuvat olevan melko kalliita. Tätä voisin kyllä testata, koska hinta ei ole kovin paha :)

    http://www.noraadler.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäkin törmäsin melkein kympin rasiaan! :o Mutta tää oli kyllä mun mielestä todella halpa ja vielä kun noita pusseja pystyy venyttämään kahteen käyttökertaan! :p

      Poista
  2. ooo, itelle on kanssa iskenyt teevimma, ja tätä on kokeiltava! Myös clipperin se pinkkipurkki, red fruits and aronia berry on ihan hyvää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen kyllä ehdottomasti testaamaan! Ja mun pitää kyllä ehdottomasti testata myös tuo! <3

      Poista
  3. Mä oon kokeillut tätä! Mun makuun oli kyllä vähän turhan makea, varmaan johtuu tuosta lakritsista :/ Kyllä sitä silti juotua tulee, koska psyykkaan itseäni terveysvaikutuksilla haha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! Ohoh, mun mielestä tää on just ihanan makea ja ihanaa kun ei tarvi käyttää edes hunajaa makeuttamiseen! :D Terveysvaikutukset on kyllä hyviä motivoijia! :D

      Poista
  4. Miten käytät yhtä pussia 2 kertaa? Leikkaatko sen kahtia vai häh? 🙈 :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, en tainnut selittää kovin selkeästi! :D Tungen sen (yhden pussin) tuollaiseen teepallosiivilään ja teen teetä normisti. Sitten vaan pallo pusseineen "kuivamaan" ja käytän samaa teepussia uudelleen parin tunnin päästä! :D

      Poista
  5. Hei täähän kuulosti hyvältä! Voisin itekkin tilailla tätä kokeiluun.. Pelottaa vaan kun oon just suolen vilkastumisesta kuullut kauhutarinoita, että sitten koulun käynnistä ei tulis mitään vessataukojen takia, hahah! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa ehdottomasti kokeilla! Mäkin oon kuullut tarinoita jatkuvista vessaretkistä, mutta itselläni on kyllä pysyneet ihan tavallisissa lukemissa! :D

      Poista
  6. Hei tää oli postaus! :)) multakin löytyy työtä samaa detox teetä mutta aika vähällä käytöllä on ollut kyllä :D pitäisi ehkä alkaa taas litkimään jos huomais vaikka eroa ollon! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! <3 Aijaa joskus tälläset vaan jää helposti vähälle käytölle!

      Poista
  7. Samaa teetä löytyy meidänkin kaapista! tykkään :>!

    VastaaPoista
  8. Mä olen maistanut muutamaan otteeseen tällaista teetä ja tykkäsin, en ymmärrä miksen ole vieläkään ostanut ihan kotiin tätä. Nyt mä kyllä ensikerralla ostan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha hei nyt sun pitää kyllä ehdottomasti ostaa! :P

      Poista
  9. Oho, onpas härön väristä! :D Noita detox-juttuja en oo koskaan kokeillu, mut clipperin teet on yleisestiotettunakin tosi hyviä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi oli kyllä aika mielenkiintonen ylläri! :D Clipperin teet on kyllä ihania! <33

      Poista
  10. Olen kokeillut kyseistä teetä :) Maku oli hyvä, mutta en kyllä detox hommaa huomannut:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Aijaa, ehkä toi riippuu sitten vähän henkilöstä ja kuinka usein teetä juo! :D

      Poista